- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
- Forum
- Λαχανικά, Φρούτα, Όσπρια, Βότανα, Ελιά, Αμπέλι, Μανιτάρια
- Λαχανικά - Κηπευτικά
- Πεπόνι- κολοκύθι
Συζητήσεις για λαχανικά/κηπευτικά και την καλλιέργειά τους. Εμπειρίες, συμβουλές, απορίες.
Πεπόνι- κολοκύθι
- Λαμπετία
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Νέος
σε πολύ λίγο καιρό θα αρχίσω να λαμβάνω τα πρώτα μου σποράκια ever, και επειδή δεν θέλω να τα θαλασσώσω και πραγματικά θέλω να τα φροντίσω όσο καλύτερα γίνεται, θα στραφώ σε εσάς για να εμπλουτίσω με γνώσεις.
Τα πρώτα σποράκια που θα λάβω, θα είναι πεπονιού και 3 ποικιλιών κολοκύθας. Διάβασα πως δεν πρέπει να φυτέψω κοντά πεπόνι με κολοκύθα. Ποια είναι η ασφαλής απόσταση μεταξύ αυτών των 2 φυτών; Θέλουν και οι κολοκύθες ασφαλής απόσταση μεταξύ τους λόγω των διαφορετικών ποικιλιών; Όποια άλλη συμβουλή καλοδεχούμενη, προφανώς!!!!
Απλά θυμίζω πως δεν θέλω να χρησιμοποιήσω κανένα χημικό μέσο.
Είμαι άσχετη, το αναγνωρίζω, αλλά είμαι πρωτάρα. Θα μάθω όμως και του χρόνου θα φυσάω!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kouam
- Αποσυνδεμένος
- Νέος
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Είχα φυτέψει στο ίδιο μέρος κολοκυθιές (3 ποικιλίες), πεπονιές (2 ποικιλίες) και καρπουζιές (1 ποικιλία). Εκείνη τη χρονιά οι καρποί δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Τα χαρακτηριστικά τους δηλαδή ήταν κανονικά, τόσο στην μορφολογία όσο και στη γεύση.
Την επόμενη χρονιά που έβαλα φυτά από τους σπόρους που είχα κρατήσει, το πρόβλημα εμφανίστηκε κυρίως στις κολοκύθες, που είχαν χάσει εντελώς τα μορφολογικά χαρακτηριστικά των αρχικών ποικιλιών και είχαν δημιουργηθεί καρποί αρκετά νόστιμοι μεν (και όταν καταναλόνονταν σαν κολοκυθάκια και όταν τα άφηνες να γίνουν κολοκύθες και τα χρησιμοποιούσες π.χ. σε κολοκυθόπιτα), αλλά με διαφορετική γεύση και με άλλο σχήμα σε σχέση με τις αρχικές ποικιλίες.
Στα πεπόνια, το πρόβλημα δεν ήταν μορφολογικό αλλά γευστικό. Μπορώ να πω οτι ήταν αρκετά ζουμερά , αλλά άφηναν μια ελαφριά επίγευση κολοκυθήλας.
Στα καρπούζια δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα.