× Συζητήσεις για θέματα που δεν έχουν σχέση με τον κήπο ή τις καλλιέργειες.

Πτυχιακή Εργασία - Ερωτηματολόγιο

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18500 από dimitrisman6
Πτυχιακή Εργασία - Ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε από dimitrisman6
Αγαπητά μέλη του forum καλησπέρα σας,

είμαι φοιτητής στο αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας, διεξάγω μια έρευνα με θέμα την χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών στον αγροτικό τομέα.
Θα ήθελα αν μπορείτε να αφιερώσετε λίγο από τον χρόνο σας, για να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο.
Αφορά κυρίως αγρότες αλλά και άτομα που ασχολούνται δευτερευόντως με την γεωργία και την κτηνοτροφία.Σας ευχαριστώ πολύ.

ερωτηματολόγιο
Last edit: 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν by dimitrisman6.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18503 από ilias
Απαντήθηκε από ilias στο θέμα Πτυχιακή Εργασία - Ερωτηματολόγιο
Γεια σου dimitrisman6,

Είδα το ερωτηματολόγιο.
Να σου επισημάνω κάποια θέματα:

α) Ρωτάς "Μέχρι ποια τάξη του Σχολείου πήγες;"
Έχεις περιορισμένες επιλογές σε αυτό το πεδίο.
Υπάρχουν σήμερα αγρότες που έχουν πανεπιστημιακές και μεταπτυχιακές σπουδές. Γι' αυτούς αφιερώνεις ένα πεδίο παρακάτω όπου μπορούν να προσθέσουν τις σπουδές τους, αλλά δεν είναι το ίδιο.

β) Ρωτάς: "ΕΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ"
Νομίζω ότι για να φτάσει μέχρι να δει το ερωτηματολόγιό σου στο διαδίκτυο μάλλον χρησιμοποιεί υπολογιστή, εκτός και αν (οπότε άκυρη η παρατήρηση), το ερωτηματολόγιο διανέμεται και offline.

γ) Στο "ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΧΡΗΣΗΣ" η αρχική ερώτηση είναι "Είμαι δημιουργικός με τον υπολογιστή".
Να σε προλάβω λέγοντας ότι για κάποιους το να στέλνουν email ή να είναι μέλη στο FB είναι απόδειξη δημιουργικής χρήσης του υπολογιστή τους. Μάλλον όχι αυτό που εννοείς εσύ. Πρέπει να γίνεις πιο σαφής.

Φιλικά,
Ηλίας

2019.kalliergo.gr - www.altermarket.com

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα