× Λαχανικά/Κηπευτικά

Συζητήσεις για λαχανικά/κηπευτικά και την καλλιέργειά τους. Εμπειρίες, συμβουλές, απορίες.

Αρχαρια

Περισσότερα
5 Χρόνια 4 Ημέρες πριν #23222 από Mima
Αρχαρια δημιουργήθηκε από Mima
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι εντελώς άσχετη με την καλλιέργεια λαχανικών. Θέλω όμως να μάθω να καλλιεργήσω λαχανικά βιολογικά για την οικογένεια μου. Έχω κάνει μια έρευνα στο ίντερνετ αλλά τα περισσότερα που διάβασα είναι νεα για εμένα. Γι'αυτό μπήκα κ εδώ στο φόρουμ για βοήθεια. Έχω ένα κομμάτι γης περίπου 15 τμ. Θα το οργώσω κ θα το περιφραξω. Μετά σκέφτηκα να φυτέψω. Διάβασα για έδαφοκαλυψη,εμπλουτηση του χώματος και ποτισμα με σταγόνες κτλ. Δεν ξέρω τι να κάνω. Είναι όλα νέα για εμενα. Τι είναι το καλύτερο; Εσείς που ξέρετε τι προτείνετε; Υπάρχει κάποιο άρθρο που μπορώ να διαβάσω; Επίσης πότε να φυτέψω; Αλλά σάιτ λένε Απριλίο αλλά ότι μπορώ κ Μάιο. Προλαβαίνω; Υπάρχει εδώ καποιο άρθρο να διαβάσω με απλά βήματα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Όλες οι συμβουλές θα εκτιμηθούν πολύ.

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 4 Χρόνια 11 Μήνες πριν #23227 από ilias
Απαντήθηκε από ilias στο θέμα Αρχαρια
Γεια σου και σε σένα!
Θα κάνω μία γρήγορη εισαγωγή στα απαραίτητα κι ελπίζω να σε βοηθήσει.

Πρώτη συμβουλή είναι μην αγχώνεσαι!!

Η φύση "συγχωρεί" λάθη και μικρές καθυστερήσεις στην εποχή φύτευσης.

Τα πράγματα είναι απλά. Αλλά είναι πολλά απλά μαζεμένα.

Σκάβεις το χώμα να αεριστεί και να αφρατεύσει.
Ανοίγεις λακκάκια και βάζεις μέσα τα φυτά και τα παραχώνεις. ΔΕΝ βάζεις λίπασμα.
Δημιουργείς ένα "πιάτο" γύρω από κάθε φυτό ώστε να συγκρατείται το νερό ποτίσματος κοντά στη ρίζα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Αν τα τα φυτά τα έχεις πάρει από φυτώριο, πριν τα φυτέψεις κάτω από τον ήλιο, πρέπει για μία εβδομάδα πριν να βγάζεις για μερικές ώρες στον ήλιο και μετά πάλι στη σκιά. Αυτή η διαδικασία τα προετοιμάζει σταδιακά για τη μόνιμη έκθεση στον ήλιο. Αν δεν το κάνεις, το πιο πιθανό είναι να ξεραθούν τα περισσότερα από αυτά.