× Συζητήσεις για θέματα που δεν έχουν σχέση με τον κήπο ή τις καλλιέργειες.

Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ...

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν - 11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #14992 από Κράνιος
Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ... δημιουργήθηκε από Κράνιος
Αποκαλύπτοντας το προφανές
[/b]

Περιέργως, μάλλον είναι καιρός κι ανάγκη να μιλήσουμε κάπως για μια πρωταρχική πτυχή της ανθρώπινης κατάστασης: Για την ανθρώπινη σχέση. Δηλαδή για εμπειρίες και πράγματα που είναι τόσο διάχυτα και που φαίνονται τόσο αυτονόητα, ώστε συχνά ξεχνάμε ακόμη και να σκεφτούμε θέματα προφανή ως προς την ανθρώπινη σχέση: Ως προς το ότι υπάρχει, ως προς το πώς υπάρχει και ως προς το τι θέλει για να υπάρχει, να καλλιεργηθεί και ν’ ανθίσει.

Όταν όλα μοιάζουν να κυλούν κανονικά, κατά τρόπο αναμενόμενο, σπάνια θα στρέψεις την προσοχή σου σε πρωταρχικά δεδομένα, όπως το σώμα σου, το ότι σκέφτεσαι και βλέπεις, το ότι κινείσαι κάνοντας διάφορα… και το ότι περιβάλλεσαι από άλλους ανθρώπους. Η προσοχή και η διερώτηση γι’ αυτά αρχίζουν όταν κάτι σκοντάφτει, πάει στραβά, ξαφνιάζει: Όταν για παράδειγμα, το σώμα πονά, η σκέψη γεμίζει ιδέες παράξενες, το βλέμμα περιεργάζεται κάτι απροσδόκητο…Και οι άνθρωποι γύρω σου φέρονται με τρόπο που δεν ταιριάζει με το τι περιμένεις απ’ αυτούς, σε ξαφνιάζει, σε φέρνει σε δύσκολη ίσως θέση. Τότε αναρωτιέσαι, μα τι τρέχει, γιατί αυτός αυτό κι εκείνη εκείνο κι ο άλλος το παράλλο αφού…

Ουδέν κακόν αμιγές καλού, ωστόσο. Πρώτα, το κακό: Όπως κάθε εποχή, έτσι και η εποχή που ζούμε έχει τη δική της χαρακτηριστική παθολογία των ανθρώπινων καταστάσεων. Θα τη λέγαμε καταναλωτικός ναρκισσισμός. Ο καταναλωτισμός είναι η ιστορικά προσδιορισμένη νοοτροπία και κουλτούρα που κυβερνά (δουλώνει μάλλον) τον τρόπο ζωής στη σημερινή δυτική κοινωνία. Και ο ναρκισσισμός (ως εγωπάθεια, εγωκεντρισμός, λατρεία του Εγώ) είναι το είδος ανθρώπινης λειτουργίας που ταιριάζει άριστα, τροφοδοτεί και τροφοδοτείται από το καταναλωτικό υπόδειγμα βίου. Με χειροπιαστά αποτελέσματα, λίγο ή πολύ δυσάρεστα, ενίοτε ανυπόφορα, που τα ζει και τα συναντά ο καθένας μέσα του και γύρω του: Δυσκολία των ερώτων, που όλο και συχνότερα βιώνονται σαν άγονοι, ασταθείς, μετέωροι, μέχρι και με τρόπο που δεν αξίζει να ελπίζεις ή να προσπαθείς γι’ αυτούς. Άπιαστο της αγάπης, που όλο και συχνότερα φαίνεται απρόσιτη, επισφαλής, ανέστια, δίχως χώρο και τόπο σ’ έναν κόσμο χρήσιμο ή ευχάριστο, όχι όμως αγαπητό. Δεσποτεία των αψύχων, που θέτει σα μέτρο του ονείρου τη συσσώρευση πραγμάτων και πληροφοριών. Και κρίση των ανθρώπινων σχέσεων, όπου μοιάζει να βασιλεύει η αποξένωση, η ματαιοδοξία, ο ανταγωνισμός (συχνά, για έπαθλα κενά και μάταια). Με συνέπεια, κατά κανόνα ο βίος να μη ρέει φυσικά, αυθόρμητα, στρωτά, χωρίς δυσανάλογο κόπο γι’ αμφίβολα αποτελέσματα. Να ζούμε χωρίς την αβίαστη παρουσία, διαθεσιμότητα, ζεστασιά και υποστήριξη, που θα περίμενε κανείς από μια αληθινή ανθρώπινη συμβίωση.

Αυτές οι κοινές εμπειρίες είναι, λοιπόν, το κακό που όλοι συναντάμε πια τριγύρω μας. Υπάρχει εδώ κάτι καλό; Και τι; Ναι, υπάρχει. Και συνίσταται στο ότι δεν είναι πλέον δυνατόν, σε τέτοιες περιστάσεις, να παραβλέπουμε την κακοδαιμονία της ανθρώπινης συμβίωσης στον σημερινό δυτικό κόσμο. Δεν είναι δυνατόν να προσπερνάμε σαν να μην τρέχει τίποτα την ερήμωση του ανθρώπινου τοπίου γύρω μας. Να μη μας πονάει (αυτή είναι η λέξη που ταιριάζει) η ένδεια και το έλλειμμα της ανθρώπινης σχέσης, να μη μας αναγκάζει να σκεφτούμε το ρήμαγμα της κοινωνίας, με τη βαριά κι αυθεντική έννοια του όρου «κοινωνία». Που σημαίνει ακριβώς ανθρώπινη σχέση, επαφή, δούναι και λαβείν ανθρώπινης ποιότητας, συγκρότηση πεδίων κι αγαθών κοινών, δόσιμο και μοίρασμα, συν-ύπαρξη και συμ-βίωση με ανθρώπους –ακόμη κι αν συγκρούεσαι μαζί τους. Δηλαδή, να υπάρχει και τόπος και τρόπος να ζεις από κοινού, χωρίς να χάνεις τον εαυτό σου, όσα μόνο η κοινότητα βίου μπορεί να προσφέρει στη συγκρότηση μιας αυθεντικά προσωπικής ζωής και ύπαρξης. Κι επειδή μπορεί και ν’ ακούγονται λίγο εξεζητημένες αυτές οι λέξεις, ας πούμε το ίδιο πιο απλά: Πως γίνεται και τόσες φορές απορούμε που οι άλλοι δεν βρίσκονται εκεί που περιμέναμε, δεν συμπεριφέρονται όπως υποθέταμε, δεν είναι τελικά ό,τι εμείς είχαμε φανταστεί πως είναι; Πως γίνεται και τόσες φορές απορούν οι άλλοι για τον τρόπο που φέρεσαι εσύ, στο λένε ή δε στο λένε, μένουν κοντά σου «αν και…» ή απομακρύνονται, με περισσότερο ή λιγότερο θορυβώδη τρόπο; Παρακινώντας σε να σκεφτείς κι εσύ τι πάσχει στον τρόπο σου, τι κάνεις λάθος, και να κοιτάξεις να διορθώσεις ό,τι στράβωσε κι ό,τι δεν λειτουργεί;

Αυτό λοιπόν θα συζητήσουμε εδώ: Πως γίνεται και η συνάντηση με τον άλλον άνθρωπο αστοχεί ή παραμένει άγονη; Πως γίνεται και μια ανθρώπινη σχέση μπλοκάρει, φτωχαίνει, ατροφεί και σβήνει; Πως γίνεται και δυο άνθρωποι (ή και περισσότεροι) έρχονται κοντά, αλλά η επαφή τους δεν φέρνει καλό; Και μάλιστα, πως γίνεται και η σχέση τους, αντί για καλό, φέρνει κακό; Γιατί, αντί εμπιστοσύνη κι ευχαρίστηση, άφημα και υποστήριξη, συναντάμε και βιώνουμε δυσπιστία, αμφιβολία, ένταση, δυσαρέσκεια, αγωνία, τσίτα, φόβο, απόσταση κι εγκατάλειψη (και λίγα μάλλον λέω); Πως γίνεται κι ενώ η ελπίδα ήταν πως η καλή συνάντηση θα φέρει συντροφιά, κοινές χαρές και κοινές προσπάθειες, ένα κοινό παιχνίδι προς αμοιβαίο όφελος… πως γίνεται κι αντί γι’ αυτά έρχεται κούραση, αίσθηση ματαιότητας, πολύς κόπος για το τίποτα, κάτι άνοστο ή κενό, και τελικά χανόμαστε σε πνιγηρή μοναξιά ― χώρια ή μαζί, δεν έχει πια σημασία… Πως η αληθινή λαχτάρα να είσαι με τον άλλον εκτοπίζεται ή πνίγεται από την αίσθηση ότι είσαι μαζί του μόνο επειδή τον χρειάζεσαι ― “I need you”, που λένε και σε κάποια παγκόσμια γλώσσα, εκεί που θα ταίριαζε να πουν «Σ’ αγαπώ», «Σε θέλω», «Σ’ επιθύμησα», «Σε λαχτάρησα»… Πως η αυθεντικότητα δεν έχει τόπο να σταθεί και η ζωή στην ανθρώπινη σχέση καταντά παράσταση ―καμιά φορά, μάλιστα, χρήση-χρησιμοποίηση του άλλου, ακόμη και του εαυτού σου, «για τις ανάγκες της παράστασης»;

Η κακοδαιμονία της ανθρώπινης σχέσης στη σύγχρονη κοινωνία, λοιπόν, έχει τουλάχιστον αυτό το καλό: Δεν επιτρέπει πια να παραβλέπουμε το προφανές. Επειδή το παραβλεπόμενο –ογκόλιθος– μας συνθλίβει. Μας βγάζει πια τα μάτια. Και μας αναγκάζει, έστω και θολά, έστω κι αν είμαστε ανέτοιμοι, έστω κι αν δε θέλουμε, να δούμε ότι εδώ κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Ν’ αντιληφθούμε ότι το τίμημα της παράβλεψης είναι μοιραίο: Εσωτερική κενότητα και ανισορροπία, φρενήρης παράσταση για το τίποτα, παχυδερμοσύνη, μοναξιά κι ερημιά, που με τίποτα δεν τ’ αντιρροπούν γυαλιστερά στολίδια, αστραφτερά κοπάδια, οι μάσκες και τα δήθεν, το λίφτινγκ και του νου και της μορφής, ουσίες χημικές ή νοερές που τάχα ναρκώνουν το άλγος, οι κούφιες κουβέντες του είδους «να περνάω καλά» και τα παρόμοια. Να συνειδητοποιήσουμε ότι, έτσι όπως είναι κι έτσι όπως πάει, κάτι στη ζωή μας νοσεί πολύ περισσότερο απ’ όσο φανταζόμαστε. Και ν’ αναλογιστούμε αν και πως μπορούμε να πιάσουμε αυτόν τον ταύρο από τα κέρατα.

Έτσι λοιπόν, το κακό που διατρέχει τη σημερινή εμπειρία του βίου οδηγεί βιαίως στην αποκάλυψη του προφανούς. Αποκαλύπτει ότι στην άγρια προσπάθεια να κερδίσουμε θέσεις και πράγματα, ακρωτηριάζουμε ή και χάνουμε τη ζωή και τους ανθρώπους. Επισημαίνει ότι κάτι πάει πολύ στραβά και πλήττει όχι μόνο την ανθρώπινη σχέση, αλλά και την ίδια την ικανότητά μας ν’ αντιλαμβανόμαστε το πλήγμα, τη ζημιά και την κατάσταση. Φανερώνει ότι έχουν πληγεί και τα πράγματα και οι εμπειρίες. Ότι και οι άνθρωποι και η πληροφορία και η ερμηνεία και η αντιμετώπιση της αντιξοότητας, όλα έχουν πληγεί –ας ελπίσουμε, όχι ανεπανόρθωτα.




Το παραπάνω κείμενο, αγαπητοί μου φίλοι, βρήκα στο άρθρο Δεν παίζεις μόνο εσύ. Υπάρχουν κι άλλοι! Ωραίο ακούγεται. Μμμμ....



Ενώ λοιπόν θα περιμέναμε πρόοδο των διαπροσωπικών σχέσεων, σαν επακόλουθο της προόδου στην τεχνολογία και τις επιστήμες, βρισκόμαστε στην λίθινη εποχή ή και ακόμα πιο πίσω. Κι αυτό δεν γίνεται τυχαία. Με μηχανισμούς, θεσμούς, νόμους, υπηρεσίες, βιβλία και πανεπιστήμια, υπηρεσίες, μας εκπαιδεύουν θεωρώντας μας ζώα και με σκοπό να παραμένουμε ζώα. Σκύλοι του Παβλόφ που όταν χτυπάει το καμπανάκι μας τρέχουν τα σάλια.

Η σκλαβιά κι η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο στηρίζεται στην αδυναμία αλλά και την απαγόρευση στον άνθρωπο να λειτουργήσει με γνησιότητα, μ' αλήθεια, μ' επίγνωση ότι το ψευδές κι αντίθετο με τη φύση του και τις πραγματικές επιθυμίες του αργά ή γρήγορα θα του καταφέρει πλήγματα στην ίδια του τη ζωή. Μας θεωρούν ζώα δηλαδή.




Φιλικά θα μου επιτρέψετε να σας πω τον τρόπο που έχω διαπιστώσει στη ζωή, τον τρόπο που χρησιμοποιούν όσοι χειρίζονται τους ανθρώπους για να τους κάνουν να συμπεριφέρονται έτσι ή αλλιώς: Αλλάζουν αυτοί τη συμπεριφορά τους και τότε αλλάζουν κι οι άλλοι άνθρωποι. Ακούγεται όμορφο. Είναι όμως πολύ καταστροφικό. Η πρακτική αξία αυτής της τακτικής στη ζωή είναι ανυπολόγιστη για τους πονηρούς που θέλουν να εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους.
Πολύ σπάνια αποτυχγάνει.

Ασφαλώς για να το κάνουν, ποντάρουν στο ότι ο άνθρωπος είναι εύπλαστος και δεν είναι κάτι μόνιμο. Αλλάζει, προσαρμόζεται, ωριμάζει, αποβλακώνεται, καθοδηγείται, παραμυθιάζεται, μαθαίνει, ξεχνάει, πιστεύει, απογοητεύεται, κτλ.....

Δεν προσπαθούν ποτέ να πείσουν για κάτι τους άλλους. Τους είναι αδιάφορο οι πεποιθήσεις, οι χαρακτήρες, οι πραγματικές ανάγκες των άλλων. Τους βλέπουν σα να είναι άβουλα τελείως πλάσματα. Αλλάζουν τη συμπεριφορά τους, φτιάχνουν το περιβάλλον και καθοδηγούν σχεδόν πάντα χωρίς να γίνουν αντιληπτοί. Η επιθυμητή αλλαγή, η επιθυμητή συμπεριφορά των θυμάτων τους επέρχεται κατά κανόνα.

Η λέξη αλλαγή είναι το κλειδί της υπόθεσης. Αλλαγή των λόγων και των έργων. Αλλαγή των προσώπων. Αλλαγή της εμφάνισης. Αλλαγή της εικόνας. Αλλαγή των λέξεων. Αλλαγή της κυβέρνησης. Αλλαγή των νόμων. Αλλαγή των διακυρήξεων. Αλλαγή των στόχων. Αλλαγές επί αλλαγών. Αλλαγή στην επιφάνεια ασφαλώς. Ποτέ αλλαγή στο βάθος των προθέσεων και των τελικών στόχων. Αλλάζει ο Μανωλιός βάζοντας τα ρούχα του αλλιώς.
Αυτές οι αέναες αλλαγές γίνονται για να βρίσκονται οι πονηροί ένα βήμα πιο μπροστά από τους ανθρώπους που διακαώς επιθυμούν ν' αλλάξουν κάποτε τα πράγματα και να βγουν από την κόλαση. Οι αλλαγές είναι δήθεν, είναι μέρος της εκπαίδευσής μας.

Αν το προσέξει κάποιος, θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για μια πολύ καλά διαμορφωμένη θεωρία που οδηγεί σε θεαματικά αποτελέσματα στην εφαρμογή της. Θεαματικά για τους ανυψοψίαστους παρατηρητές ή τους καλόπιστους γενικά ανθρώπους. Στ' αλήθεια όμως δεν αλλάζει τίποτα.
Η θεωρία είναι ψυχολογική και την ονομάζουν "συμπεριφορισμό". Βehaviorism . Την ακούμε και μπιχεβιορισμό. Οι συμπεριφοριστές πιστεύουν πχ ότι μαθαίνω σημαίνει αλλάζω τη συμπεριφορά μου από ανεπιθύμητη σε επιθυμητή. Επιθυμητή στον εκπαιδευτή μου.
Εδώ δε μιλάμε για μόρφωση των ανθρώπων. Μιλάμε για εκπαίδευση. Όπου ακούτε τη λέξη εκπαίδευση, εκεί και συμπεριφορισμός.

Η αλλαγές για χάρη της εκπαίδευσης των ανθρώπων, αλλά και οι αλλαγές των ανθρώπων που έχουν υποστεί αυτή την εκ/ση, δεν είναι ποτέ μόνιμες. Έτσι, οι συμπεριφοριστές στην πράξη δείχνουν, αν προκληθούν, το μόνιμο και σκληρό πρόσωπό τους. Ακόμα, οι άνθρωποι που έχουν καθοδηγηθεί με τέτοιες τακτικές και θεωρίες και πολιτικές ξεσπούν σ' επαναστάσεις καταστροφικές ή άλλου είδους επιθετικές συμπεριφορές. Στη χειρότερη για τους ανθρώπους περίπτωση προκαλούνται βλάβες ψυχολογικές από τη δυσκολία που υπάρχει να συμβιβαστούν ασυμβίβαστες συμπεριφορές (εξωτερική κατάσταση) με την αληθινή ζωή των προσώπων (πραγματικές ψυχολογικές και υλικές ανάγκες). Βλέπουμε λοιπόν ανθρώπους να μετατρέπονται σε θηρία, ν' αυτοκτονούν, να γίνονται ανεξέλεγκτα επιθετικοί, να τρελαίνονται, να συμπεριφέρονται ακραία αντικοινωνικά, να μην μπορούν ν' αγαπήσουν, να μην μπορούν να λειτουργήσουν καθόλου μέσα στον κοινωνικό τους περίγυρο κτλ.

Αν ψάξετε τι είναι ο συμπεριφορισμός, θα συναντήσετε το απεχθέστατο και πρωτόγονο πείραμα " το σκυλί του Pavlov", μηχανισμούς διαμόρφωσης συμπεριφοράς, εκπαίδευση ζώων, περιστέρια να παίζουν πινγκ πονγκ, παιδάκια κάτω των πέντε χρόνων να παίζουν με δεξιοτεχνία βιολί ή ό,τι άλλο μουσικό όργανο, ελέφαντες να στέκουν στο ένα πόδι, γάτες να τρώνε με κουτάλι, ανθρώπους παπαγάλους που έχουν αποστηθίσει πολλά Yottabytes, κι άλλα πολλά περίεργα και τερατώδη.



Στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, το συμπεριφορισμό τον συναντάμε παντού. Στις διαπροσωπικές σχέσεις έχει την τιμητική του. Μέχρι σημείου να 'χουν γραφτεί ένα σωρό βιβλία- τυφλοσούρτες για το πως να πετύχετε στις σχέσεις σας, που κατ' ουσίαν στηρίζονται σε μπιχεβιοριστικά (να το πούμε κι έτσι) κόλπα.





Κλείνω: Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ. Ορέ άμα δε σε σέβεται και δε σε αποδέχεται όπως είσαι, δε σιάζει το πράγμα. Που θα πει; αγάπη αληθινή. Που θα πει; φιλία αληθινή. Που θα πει; συνεργάτης αληθινός. Κομμάτι δύσκολο στη σημερινή εποχή. Σ' όσους συμβούλους και ψυχολόγους και ψυχιάτρους και τρελούς επιστήμονες κι αν πάτε, τίποτα ουσιώδες δε θα πετύχετε. Και να σας το πω καθαρά: έχετε 50% πιθανότητες να είστε εσείς που δεν αισθάνεστε τίποτα. Δεν μπορείτε ίσως ούτε ν' απολαύσετε έναν περίπατο στην εξοχή.... Δε θα το αναλύσουμε τι φταίει τώρα. Ίσως μιαν άλλη φορά.
Ίσως ποτέ...

Αντί για μόρφωση φάγαμε και τρώμε την εκπαίδευση. Όχι μόρφωση αλλά συμμόρφωση, όπως εύγλωττα μας λέει το τραγούδι.

Last edit: 11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν by Κράνιος.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": DAVIS

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #15012 από Κράνιος
Απαντήθηκε από Κράνιος στο θέμα Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ...
Γλυκό παιδί στο χρόνο θα δεις τη γραμμή
Τη γραμμή που χωρίζει το καλό από το κακό
Δες τον τυφλό άνδρα που πυροβολεί τον κόσμο
Οι ιπτάμενες σφαίρες ζητούν πληρωμή

Αν ήσουν κακός, Θεέ μου στοιχηματίζω ότι ήσουν
και χτυπηθείς από το μολύβι που πέταξε
κλείσε το τα μάτια, σκύψε το κεφάλι
και περίμενε τον
εξοστρακισμό...

Sweet child in time youll see the line
The line thats drawn between the good and the bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying taking toll

If youve been bad, lord I bet you have
And youve been hit by flying lead
Youd better close your eyes and bow your head
And wait for the ricochet

Read more: kopria.blogspot.com/2010/12/blog-post_06.html#ixzz2N7mYvv1L

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": DAVIS

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #15031 από Κράνιος
Απαντήθηκε από Κράνιος στο θέμα Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ...

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #15033 από Κράνιος
Απαντήθηκε από Κράνιος στο θέμα Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ...

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #15276 από kristi1
Απαντήθηκε από kristi1 στο θέμα Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ...
Θα άλλαζα , με σεβασμό, τη λέξη ''κότες'' με την άλλα τη ....γνωστή.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κράνιος, DAVIS

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #16140 από Κράνιος
Απαντήθηκε από Κράνιος στο θέμα Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ...
Εδώ θα διαβάσετε ένα πείραμα που έγινε, στην προσπάθεια να χρησιμοποιηθεί ένας άθρωπος. Σε μια απόπειρα ύπνωσής μου, απέδρασα κατά έναν αναπάντεχο τρόπο. Ο κύριος που βλέπετε παραδίπλα, δεν είναι καλόγερος. Υπήρξε άνθρωπος που φημολογείται ότι έζησε 256 χρόνια. Εν υπνώσει ή όχι, έκανε ένα μακρύ ταξίδι στον πλανήτη μας. Αλλά ας αφήσω την εισαγωγή κι ας παραθέσω ένα κείμενο που γράφτηκε 458 ημέρες πριν. Εδώ στο kalliergo.




"..........Το κόλπο έπιασε με τον Κράνιο. Όμως, όταν έκλεισε τα μάτια του, άρχισε να πηγαίνει πίσω και να βλέπει τι έγινε και τι έζησε! Και βλέπει και ζει τα περασμένα όλα! Μόλις του περάσει η ύπνωση θα ξέρει τα πάντα. Ξέρει και το μέλλον. Του απαγορεύεται από τους νόμους της φύσης να πει για το μέλλον πολλά. Αλλά ... όλα εντάξει θα είναι!
Γι αυτό λέμε ιστορίες από τα παλιά.

Υπνωτιστής αξιωματούχος: Κράνιε, πες μας τι βλέπεις;

Υπνωτισμένος Κράνιος: Βλέπω να παλεύω με τον παιδικό μου φίλο. Τον έχω βάλει κάτω αλλά δεν παραδίδεται. Τώρα μου πετάει πέτρες. Τώρα είμαστε αλλού, στο ποτάμι. Έχουμε ανάψει φωτιά και ψήνουμε καλαμπόκια του παππού μου. Τώρα κοιτάζω έναν αητό πολύ ψηλά στα σύννεφα να γυροφέρνει. ... Τώρα είμαι στη σχολική τάξη έκτη Γυμνασίου. Ο φιλόλογος μας μιλάει για το Ρήγα Φεραίο και με κοιτάζει έτοιμος να εκραγεί! Εγώ κοιτάζω μια συμμαθητριά μου, τα χέρια της και ένα κομμάτι μάγουλο! Ωωωω... το αφτί μου! Ας αλλάξουμε χρόνο γιατί αυτός ο τύπος θα μου το ξεριζώσει... Μια μέρα παρακάτω... Τώρα είμαι πάλι στην τάξη. Όλοι με κοιτάζουν κι εγώ τους διαβάζω ένα Θούριο του Ρήγα που έχω φτιάξει μόνος μου. Τους είπα ότι τον βρήκα κάπου σ’ ένα βιβλίο θαμμένο σ’ ένα μπαούλο μιας γιαγιάς σ’ ένα χωριό. Όλοι ξέρουν ότι έγραψα ένα δικό μου Θούριο. Μιλάω με φλογερά λόγια για ελευθερία, κοινωνική δικαιοσύνη, προκοπή, συνεργασία με τους άλλους λαούς των βαλκανίων, κι όλοι γύρω μου είναι έτοιμοι να πάρουν τ’ άρματα! Ο καθηγητής μας λέει: «Ανδρέα, μου αρέσει πολύ ο Παπαδιαμάντης. Τι θα έλεγες να ξαναγράψεις τη Φόνισσα;». Τώρα είμαι σε μια αίθουσα και γράφω Χημεία, εισαγωγικές εξετάσεις. Στο διπλανό πεζοδρόμιο ένα τεράστιο εκκωφαντικό κομπρεσέρ σκάβει τις πετρινες πλάκες. Θα βάλουν τσιμεντένιες τετράγωνες! Με πονάει το κεφάλι μου αλλά ... πρέπει να γράψω. Για, σιγά, τώρα θα θυμηθώ τη θέση αυτού του στοιχείου στον περιοδικό πίνακα...

Υπνωτιστής αξιωματούχος: Για τη συμμαθήτριά σου πες μου...

Υπνωτισμένος Κράνιος: Πού είμαι; Στο μέλλον;

Υπνωτιστής αξιωματούχος:
Όχι στο μέλλον! Όχι στο μέλλον! Είσαι στην τάξη σου με τη συμμαθητριά σου! Πώς το λένε το κορίτσι;....

Υπνωτισμένος Κράνιος: Είμαι στο μέλλον! Ω! Τι ωραίο πέρασμα! Σκουλικότρυπα στο χωροχρόνο! Ω!!!! Πώς το πέτυχα!!!@! Τι ωραία που είναι εδώ!!!!

Υπνωτιστής αξιωματούχος:
Το κέρατό μου! Μας πέρασε στο μέλλον.......////¢¢¢¢?? Λέτε να δει τι του ετοιμάζουμε; ! Κράνιε, αν μ’ ακούς γύρνα πίσω. Κατέγραψε καλά στη μνήμη σου τη διαδρομή και τη διαδικασία που θ’ ακολουθήσεις. Πρέπει να προλάβουμε, να πατεντάρουμε την ανακάλυψη. Γύρνα πίσω ρε μαλάκα Κράνιεεεεε....! Δε μ’ ακούει! Φυγή προς τα εμπρός τη λένε τη διαφυγή αυτή! Πώς το κάνουνε γμτ κέρατά μου τα τράγια;;;;;!!! Ρε αληταρά ... θα σε γδάρω άμα δε μου πεις..... ΚράΝΙ Ε ΕΕ ΕΕΕεε εεεε εε ..... ΕΕΕιιιιιιιιιΟΟ ΟΟΟ οοοοο οοοοο εεεεεεε σσσσς ....φφφ... ζζζζ...
................................................... "

458 ημέρες πριν


"Σκλάβος είναι αυτός που περιμένει να έρθει κάποιος να τον ελευθερώσει".

ΕΖΡΑ ΠΑΟΥΝΤ
Last edit: 10 Χρόνια 11 Μήνες πριν by Κράνιος.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kristi1

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16627 από Κράνιος
Απαντήθηκε από Κράνιος στο θέμα Αλλαγή δε γίνεται χωρίς το ντεμπραγιάζ...

Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: ilias
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.107 δευτερόλεπτα